Reklamácia
Na dodaný tovar sa vzťahujú všeobecne platné ustanovenia o záruke podľa príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka (záručná doba 24 mesiacov - začína plynúť dňom prevzatia tovaru). Kupujúci je povinný skontrolovať tovar ihneď pri prevzatí. Ak je zásielka výrazné poškodená prepravou má kupujúci právo ju neprevziať.
Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len v prípade tovaru vykazujúceho vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, na ktorý sa vzťahuje záruka a bol zakúpený u predávajúceho. Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na vady, na ktoré bol v čase uzatvárania zmluvy upozornený alebo o ktorých musel s prihliadnutím k okolnostiam pri uzatváraní zmluvy vedieť. Nárok na uplatnenie záruky u predávajúceho zaniká aj neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru, neodborným a nešetrným zaobchádzaním alebo zanedbaním starostlivosti o tovar, mechanickým poškodením tovaru kupujúcim, resp. jeho používaním v podmienkach, ktoré nezodpovedajú prirodzenému prostrediu.
Reklamovaný tovar kupujúci zašle dôkladne zabalený s priloženou kópiou faktúry a stručným popisom reklamácie na adresu:
Ing. Miroslav Mračko - EPOS
Vajanského 14
03401 Ružomberok
Tovar kupujúci nemôže poslať na dobierku, dobierky predávajúci nepreberie.
Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
- odovzdaním opraveného tovaru,
- výmenou tovaru,
- vrátením kúpnej ceny tovaru,
- vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
- odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
Všetky právom uplatnené záručné opravy sú bezplatné.
O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný po ukončení reklamačného konania a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, resp. spolu s tovarom reklamačný protokol.