KNÍHKUPECTVO
HĽADAŤ
PARTNERI
Aktuálne novinky
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania 2. diel (metódy)Manažérstvo kvality (história, koncepty, metódy)
Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia 1 diel (koncepty a skúsenosti)
Spokojnosť zákazníka s výrobkami a službami, ktoré im ponúkajú.
Predajná cena20,90 €
Predajná cena bez DPH19,00 €
Zľava
Suma DPH1,90 €
Cena / kg:
Popis
Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia 1 diel (koncepty a skúsenosti)
Publikácia oslovuje všetkých tých, ktorým leží na srdci spokojnosť zákazníka s výrobkami a službami, ktoré im ponúkajú: podnikateľov, manažérov a zamestnancov.
Autor: | doc. Ing. RNDr. Alexander Mateides, CSc. |
Počet strán: | 272 |
Väzba: | mäkká |
Rok vydania: | 1999 |
Formát/ISBN: | A5/80-8057-113-9 |