KNÍHKUPECTVO
HĽADAŤ
PARTNERI
Aktuálne novinky
Marketing služieb
V uplynulých rokoch viaceré odvetvia služieb zaznamenali intenzívny marketingový rozvoj v teórii a praxi poskytovania služieb.
Publikácia „Marketing služieb“ spracovaná kolektívom autorov pod vedením prof. Ing. Jaroslava Ďaďa, PhD. má za cieľ dať čitateľom do rúk základné informácie o špecifikáciách marketingu vo sfére služieb, pričom autori zvolili prierezový prístup ku skúmaniu tejto oblasti.
Keďže ekonomický a sociálny význam služieb v našom hospodárstve neustále rastie, mali by tejto publikácii venovať pozornosť nielen špecialisti, príp. študenti, ale i podnikatelia a ekonómovia pôsobiaci vo sfére služieb.
Autor: | prof. Ing. Jaroslav Ďaďo, PhD. Ing. Janka Petrovičová, PhD. Ing. Miroslava Kostková |
Počet strán: | 304 |
Väzba: | tvrdá |
Rok vydania: | 2006 |
Formát/ISBN: | A5/80-8057-662-9 |