Spokojnosť zákazníka a metódy jej hodnotenia 1 diel (koncepty a skúsenosti)Manažérstvo kvality (história, koncepty, metódy)
Späť na: ODBORNÁ LITERATÚRA
Tlačiť

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania 2. diel (metódy)

Druhý diel úspešnej publikácie sa venuje metódam výskumu spokojnosti zákazníkov.
Predajná cena13,24 €
Predajná cena bez DPH12,04 €
Zľava
Suma DPH1,20 €
Cena / kg:
7d.gif
Popis

Spokojnosť  zákazníka a metódy jej merania 2. diel (metódy)

Druhý diel úspešnej publikácie sa venuje metódam výskumu spokojnosti zákazníkov.

II. diel tejto publikácie vás oboznámi s postupom, ako viesť výskum trhu, ktorý presne ohodnotí uspokojenie požiadaviek vašich zákazníkov a poskytne vám spoľahlivé údaje, na ktorých môžete založiť dôležité manažérske rozhodnutia a sledovať zlepšenia v činnostiach firmy.

Autor: doc. RNDr. Ing. Alexander Mateides, CSc.
doc. Ing. Jaroslav Ďaďo, CSc.
Počet strán: 256
Väzba: mäkká
Rok vydania: 2000
Formát/ISBN: A5/80-8057-224-0

Recenzie

Zatiaľ tu nie je žiadna recenzia pre tento tovar.